16/03/2020 - 13:00
COVID-19: wat betekent dit voor ons?

U heeft ongetwijfeld iets van de huidige situatie meegekregen, maar wat verandert er door het Coronavirus (COVID-19) nou specifiek voor Graszaaddirect en Tuindirect?

Op het moment lopen de leveringen van onze leveranciers en dienstverlening van pakketbezorgers gewoon door, maar door het virus is er een extreme belasting en extra drukte ontstaan bij alle partijen, waardoor de snelheid van de levering in het geding komt / kan komen.

Natuurlijk doen we allemaal ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen zodat de bestelling tijdig geleverd wordt, maar door de huidige situatie kunnen wij niet garanderen dat dit vlekkeloos zal verlopen.

Bezorging

De bezorgers van PostNL doen er alles aan om contact te minimaliseren vanaf 16 maart. Zij houden dan ook 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact, waardoor pakketten niet meer worden overhandigd. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond of de bezorger wacht op afstand totdat u de deur open doet. Zodra u de deur open doet zal de bezorger vragen om afstand te nemen zodat hij of zij het pakketje over de drempel binnen zet.

Voor bezorging van post waarvoor getekend moet worden, wordt gevraagd om een geldig legitimatiebewijs (zoals een paspoort of rijbewijs) zodat de bezorger de laatste drie tekens kan noteren in het handtekeningenveld. Voor meer informatie over PostNL en de maatregelen die zij nemen, kunt u terecht op deze pagina.

 

Afhaalpunten

De overheid in België heeft nieuwe maatregelen aangekondigd; niet essentiële winkels worden gesloten vanaf 18 maart om 12:00 uur. Dit heeft als gevolg dat er een groot deel van PostNL-punten gesloten zullen worden. Het is daarom ook niet meer mogelijk om de optie ‘ophalen op PostNL-punt’ aan te klikken voor pakketten. De pakketten die voor 18 maart om 12:00 nog niet opgehaald zijn, blijven opgeslagen op het punt. Voor meer informatie over PostNL en de maatregelen die zij nemen, kunt u terecht op deze pagina.

Met ingang van 16 maart 2020 is het tijdelijk NIET mogelijk om gebruik te maken van de afhaalservice bij Mulder Retail BV. In verband met alle maatregelen rondom het Coronavirus ontvangen wij dus geen klanten aan het pand. U kunt gewoon online blijven bestellen en de bestelling thuis laten bezorgen.

Wij hopen op begrip voor de situatie en zullen proberen om u de komende tijd zo goed en tijdig mogelijk te informeren.